En blogg om dilling og dalling og ingenting.
Du vet den populære “Willowruta”? Vel, her ble den til et helt lite teppe på 50X50cm.
Jeg er ei sørlandspie som trives med blyant og papir, maling og kost og hva annet som måtte finne veien hit fort!